Egun OM Txiki
Yoga etxeko txikienentzat
Tidore Yoga Club-en esperientzia berezia sortu dugu uda honetarako, etxeko txikiei zuzendua.
Uda dibertigarria eta probetxuzkoa izan dezaten programa bat.
Tidore Yoga Club-en esperientzia berezia sortu dugu uda honetarako, etxeko txikiei zuzendua.
Uda dibertigarria eta probetxuzkoa izan dezaten programa bat.
Beste aukera bat, uda honetan esperientzia paregabea eskaintzeko txikiagoei.
Astelehenetik ostiralera eta 10: 00etatik 13: 00etara
4 eta 12 urte bitarteko haurrentzat pentsatua.
– Iñaki Sarasola. Yogako ikaslea, pedagogoa eta praktikatzailea.
– Unai Aldalur. Yoga-irakaslea Tidore YCn eta biologoa.
– Elene Chamberlin. Yoga-irakaslea. Udan, ohizko den bezala, Bostonetik etortzen da, ingeleseko klaseak partekatzera.
Inguruko natura eta biologia, yogaren filosofia, Pedagogia eta elikadura osasuntsuaren boterea hartzen ditugu oinarritzat. Ekialdeko eta mendebaldeko balio kultural tradizionalak nabarmentzen dituen nazioarteko ikuspegi batetik abiatuta, eta Nan Huai-Chinen dimentsio anitzeko laborantza-irakaskuntzak txertatuz, zeinak giza printzipio bertutetsuen bizi-filosofia integratu bat garatu eta zabaltzeko lan egin baitzuen, programa berezi bat sortu dugu uda honetarako.
Bertutearen eta ontasunaren irakaskuntzan, bizitzarako trebetasunen menderatzean eta erantzukizunean, aire zabaleko eguneroko jardueretan, yogaren praktikaren bidez gorputza eta arnasa kontrolatzean, naturaren heziketa biologikoan eta meditazioaren bidez kontzentrazioan arreta jarriz sortutako programa da.
Helburua da haurrei laguntzea eta haien eguneroko bizitzan beharrezkoak diren bizitza-trebetasunetan trebatzea, haien etorkizuna elikatu dezaten. Konfiantzaren bidez munduari laguntzeko duten modua eraikitzen hasteko trebetasunak. Beren bizitzan zehar erabil ditzaketen autohazkuntza- eta doikuntza-printzipioen oinarri sendoa eman nahi diegu.
Haurrekin ditugun esperientzietan oinarrituta, hainbat pentsalari eta Pedagogo izango ditugu kontuan, baina, batez ere, Errealitate Pedagogikoaren garaiko pedagogiari erreparatuko diogu.
Gizakiak pentsamenduaren autonomiarantz eta naturaren esperientzia pertsonalerantz zeraman jarrera sustatzen zuen garai bat. Beraz, haurrak bere hezkuntzaren aurrean rol aktiboa izatea sustatuko dugu. Horrela, balio handiagoa ematen diogu ikaskuntza-prozesuari, esperientzia norabide bakarreko irakaskuntzari baino.
Comenio izango da gure alde pedagogikoan garrantzi handiena izango duen pedagogoetako bat; izan ere, berak proposatzen zuen bezala, gure pentsamenduan izango dugu egia gure sentimenduen eta sentsazioen bidez eskura dezakegun ezagutzatik eratorritako zerbait dela.
Locke ere badu eraginik, hein handi batean, gure hezkuntza-pentsamenduan; izan ere, kontuan hartuko ditugu haren Ezagutzaren Teoria eta Hezkuntza Intelektualaren proposamena, jokoa nahitaez ikasteko bitarteko gisa hartzea proposatzen duena.
Lerrokatze fisikoa eta energetikoa fintzea, jario-praktikaren, laguntza praktikoaren artearen eta bide espirituala irakaskuntzan integratzearen barruan.
* Simon Parken bisita bertan behera utziz gero, etorkizuneko formazioetarako/workshop-etarako edo yoga-klaseetarako gordailu-bonu batekin konpentsatuko dugu inbertsioa.
Bat egin Simon Parkekin entrenamendu aurreratu honetan, non Vinyasa Yoga inspiratzailearen irakaskuntzaren alderdi garrantzitsu eta sotilak arakatuko dituzun. Murgiltze hau yogaren tradizio guztietako irakasleentzat eta esperimentatutako praktikatzaileentzat diseinatuta dago.
Vinyasa Flow Yogak praktika oso gisa irakatsia izateko ahalmen handia du: gorputzarentzat eta adimenarentzat gogobetegarria, barneko artistarentzat sormena, terapeutikoa eta sendatzailea, eta praktika espiritual gisa, non maisuak bere ahots eta esperientzia bakarrak erabiltzeko gaitasuna duen ikasle bakoitzari bere bide espirituala esploratzen laguntzeko.
Barne-ekintzen eta ekintza trebeen ulermena garatzen du, asana eta praktika guztiak bizirik iraun dezaten.
Praktikaren, ikusmen-ebaluazioaren eta laguntza praktiko indartsuen bidez, zubia eraikitzen duten printzipioak aztertuko ditugu, funtsezko praktika batetik hasi eta praktika aurreratu batera arte.
· Egunero, binyasa-fluxuaren praktika sakon batekin hasten gara, lerrokadura fisiko eta energetiko zehatz batekin.
· Bigarren saioan, funtsezko jarrerak/heldulekuak eta praktikaren zati desberdinak xehatuko ditugu tailer estilo batean, gure gorpuzkera eta irakaskuntza fintzeko.
Gainera, Vinyasa Krama integratzen du: asanen lotura adimentsua praktikatzen du, postura multzo txikiak batzen ditu postura maximoetarantz, eta gorputzeko zati ezberdinak irekitzen ditu jarrera sakonagoak lortzeko. Sekuentziari buruzko eztabaidak jarrera maximoetarantz eraikitzea eta asana-familien barruko ikuspegia barne hartuko ditu, hala nola zutikako jarrerak, besoen orekak, inbertsioak eta bizkarreko flexioak.
Ashtanga, Iyengar eta Vinyasa sistemen printzipio fisiko eta energetikoak hobeto ulertzea lortu. Estilo bakoitzaren printzipio unibertsalek eta jakinduria bakarrak oreka eta energia-fluxuaren ulermen orokorra neurri handi batean nola hobetu dezaketen aztertuko dugu. Beraz, leku informatuago batean sartzen gara, ikasleei modu holistiko batean irakasteko eta laguntzeko.
Azken buruan, irakaskuntzei bizia eman behar diegu, gure irakaskuntza ikasle bakoitzaren behar bakarrera egokitzen baitugu.
Yoga-eskolak eta eskola partikularrak garatzen ikasten du, ikasleen ezaugarri demografiko/trebetasun/beharrizan desberdinetarako, lerrokatzearen ulermen sakonagoa integratuz, ikasleei praktikan modu seguruan hazten laguntzeko.
Azkenik, praktika fisikoak bide espiritualarekin duen lotura aztertuko dugu, gai iogikoak eta dharma-hitzaldiak sartuz. Asanen praktikaren barruan beste batzuek beren espiritualtasuna esploratzeko espazioa sortzeko ekintza kontzientea da, beharbada, bere irakaskuntza karreran pasatzeko zubirik zailena. Hala ere, garrantzitsuena izan daiteke; ikasleei leku fisiko batetik beren jainkotasunaren esperientzia zuzenera pasatzeko aukera ematen die. Bide espirituala indibiduala, pertsonala eta sakratua da. Autoerrealizaziorako bidea da. Artea da haien esperientziak partekatu ahal izatea, ez zuri dagokizunean, ikasleei dagokienean baizik.
Arte sortzailerantz gidoi-irakaskuntzatik aldendu zaitezke… Ikasleekin erabat presente egoteko prozesua. Simonek 20 urte baino gehiago ditu Shiva Rea, Maty Ezraty, Richard Freeman eta Dharma Mittrarekin ikasten, praktikatzen eta laguntzen, eta bere irakaspenetatik jakinduria eta inspirazioa ateratzen ditu.
Si continuas utilizando este sitio aceptas el uso de cookies. más información
Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.